KUNDSERVICE

Vill du komma i kontakt med oss? Nedan hittar du all kontaktinformation du behöver. 

 

Vanliga frågor och svar

KONTAKTA OSS

Du kan komma i kontakt med oss via telefon, epost eller genom att fylla i kontaktformuläret till höger.

Tänk på att vi inte svarar på kundspecifik information via epost eller kontaktformulär p.g.a. lagen om banksekretess. Via epost svarar vi därför endast på generella frågor. Har du specifika frågor rörande ditt lån eller ansökan vänligen ring personligen.

 

ÖPPETTIDER

Måndag - fredag 8:00 - 17:00
(dag före helgdag 8:00 - 13.00)

 

TELEFON & FAX

Tel: 033 - 722 35 60

Fax: 033 - 12 47 39

 

POSTADRESS

TF Bank AB
Box 947
501 10 Borås

 

EPOST

Tänk på att vi inte svarar på kundspecifik information via epost p.g.a. lagen om banksekretess. Via epost svarar vi därför endast på generella frågor. info@halensprivatlan.se

KONTAKTFORMULÄR

MEDDELANDET SKICKAT

Tack för ditt meddelande. Vi återkommer till dig inom kort.

Något blev fel...

Det gick tyvärr inte att skicka ditt meddelande just nu. Försök igen senare eller maila oss direkt till info@halensprivatlan.se

Om du inte är nöjd med våra tjänster bör du i första hand kontakta vår kundservice så att vi kan rätta till eventuella missförstånd och om möjligt klara upp orsaken till ditt missnöje. 

Har du varit i kontakt med kundservice men ändå vill framställa klagomål skall detta ske skriftligen till vår klagomålsansvarig via brev, epost eller fax. Om svar inte kan lämnas från vår sida inom 14 dagar informeras du inom denna tid om handläggningen av klagomålet.

Om du efter kontakt med vår klagomålsansvarig fortfarande inte anser dig kunna acceptera vårt beslut kan du vända dig till Allmänna reklamationsnämnden (ARN), som opartiskt och utan kostnad prövar privatpersoners tvister mot näringsidkare eller låta allmän domstol pröva ditt ärende.

Vägledning kan även erhållas från Konsumenternas Bank- och finansbyrå eller din kommunala konsumentvägledare.

 

Allmänna reklamationsnämnden (ARN)

Konsumenternas Bank- och finansbyrå